Prowadzenie działalności w branży gastronomicznej wiąże się zwykle z koniecznością korzystania ze sprzętu ułatwiającego i przyspieszającego przygotowywanie oferowanych klientom potraw. Urządzenia tego rodzaju muszą być utrzymywane w dobrym stanie technicznym, ponieważ ich awaria może powodować problemy z wywiązaniem się z podjętych zobowiązań i właściwą obsługą przyjętych zamówień. Nie będzie to możliwe bez prawidłowo prowadzonego serwisu urządzeń gastronomicznych. Firmy specjalizujące się w konserwacji i naprawie takiego wyposażenia oferują zarówno doraźne naprawy czy przeglądy, jak i ściśle dopasowane do potrzeb pakiety serwisowe. Przyjrzyjmy się im nieco bliżej.
Co trzeba wiedzieć o pakietach serwisowych?
Wykonywanie czynności związanych z serwisowaniem sprzętu gastronomicznego wymaga odpowiedniej wiedzy fachowej, dostępu do właściwych narzędzi oraz poświęcenia sporej nierzadko ilości czasu na diagnozę stanu urządzenia. Użytkownicy muszą się więc liczyć z koniecznością pokrycia wynikających z tego kosztów. W przypadku firmy RATIONAL dostępne są jednak specjalne pakiety serwisowe, które zapewniają znacznie korzystniejsze warunki współpracy, gwarantując szybką reakcję oraz jasne zasady rozliczeń i niski poziom wydatków. Poszczególne propozycje w tym zakresie są dostosowane do typu używanej maszyny i jej konkretnego modelu.
Jakie są rodzaje pakietów serwisowych RATIONAL?
Pakiety serwisowe obejmują urządzenia iCombi zasilane elektrycznie oraz gazowo, a także iVario czy VarioCookingCenter. Występują w wersji Basic, Basic Plus oraz Premium i różnią się od siebie pod względem zakresu oferowanych czynności oraz odległości, w jakiej musi się znajdować objęte opieką urządzenie. Dzięki wyborowi poszczególnych opcji można uzyskać pewność, że sprzęt będzie gotowy do codziennej pracy, jego żywotność będzie maksymalnie wydłużona, a koszty eksploatacji i utrzymania staną się bardziej przewidywalne.