kuchnia gastronomiczna

Dlaczego należy korzystać z autoryzowanych serwisów urządzeń gastronomicznych?

Autoryzowani serwisanci urządzeń gastronomicznych systematycznie podnoszą wiedzę i uczestniczą w certyfikowanych szkoleniach organizowanych przez producentów. Poza tym dysponują odpowiednimi narzędziami i mają dostęp do oryginalnych części serwisowych. Korzystając z usług autoryzowanego serwisu, nie tracimy gwarancji producenta, ponieważ naprawa zawsze przebiega zgodnie z jego zaleceniami.

Naprawa sprzętów gastronomicznych z autoryzowanym serwisem

Profesjonalny serwisant może dokonać naprawy w lokalu klienta lub zabrać urządzenie do warsztatu – wszystko tak naprawdę zależy od rodzaju usterki i typu sprzętu. Kluczowe jest właściwe zapakowanie i przewiezienie aparatury. Często koniecznością jest rozłożenia wielkogabarytowych sprzętów na mniejsze elementy i ich ponowny montaż po zakończonych pracach serwisowych. Wszystkie prace muszą odbywać się z zachowaniem procedur określonych przez producenta i zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej. Współpracując z autoryzowanym serwisem pieców konwekcyjno-parowych z Łodzi zyskujemy pewność, że usługa naprawy zostanie wykonana z najwyższą starannością i z zastosowaniem sprawnych części zamiennych.

Jak zgłosić usterkę?

Z serwisem można się skontaktować w sposób mailowy lub telefoniczny, a przy zgłaszaniu usterek warto podać jak najwięcej istotnych informacji dotyczących pojawiających się symptomów, które świadczą o niewłaściwej pracy urządzenia. Zdarza się, że urządzenia psują się na skutek niewłaściwego użytkowania i konserwacji lub błędnego podłączenia. Na urządzenie mogą mieć także wpływ inne sprzęty pracujące w pomieszczeniu oraz zbyt wysoka temperatura. Autoryzowany serwisant może podpowiedzieć, jak korzystać ze sprzętu i co robić, jeśli awaria się powtórzy – zwłaszcza w przypadku urządzeń wyposażonych w wyświetlacze, na których pojawiają się komunikaty o błędach.